ВІДДІЛ ОСВІТИ ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

"Педагогічна студія майстрів"

"Інтелект-карти, фрагменти уроків навчання грамоти та Я досліджую світ з їх використанням", Клименко Т.І.

"Щоденні 5". Горб В.І.

Створення тематичного лепбуку "Вишиванка", Пузевич Н.В.

Поезії для читання, слухання, що викликають різні емоції у дітей. Журавель Н.Ф.

"Таксономія Бенджаміна Блума", Кірчак Н.П.

"Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках "Я досліджую світ", Пожога А.І.

Інтелект - карти на уроці математики в 1 класі " Геометричні фігури" на уроках Я досліджую світ, Івченко В.В.

Використання кубиків LEGO на уроках навчання грамоти, Мєдвєдь О.М.

Використання стратегій "Фішбоун", "Сенкан", "Методика взаємних запитань", Плющакова А.А.

"Розвиток критичного мислення на уроках літературного читання", Загоровська С.М.

"Розв’язування простих задач, як моделей реальних ситуацій на уроках математики в першому класі", Кузнєцова Г.В.

"Створення Інтелект карт", Юрченко Ю.М.

"Використання цеглинок LEGO на уроках в початковій школі", Гонтарь Г.А.

"Інтелект-карти на уроках в початковій школі", Малько Р.Д.

"Фрагменти уроків з використанням стратегій "Рафт", "Діаграма Вена", "Асоціативний кущ", Горбачова Н.В.

Фрагмент уроку за технологією "Входження в картину", Фокша Т.О.

"Щоденні 3", Решетняк С.В.

Використання стратегії "Джигсоу" на уроках початкової школи, Храпач О.О.

"Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи. Розроблення Інтелект-карт", Халецька Н.О.

Стратегія "Рафт", "Діаграма Вена", "Асоціативний кущ", Дорожко Г.І.

Застосування стратегії "Шість капелюхів мислення" у роботі з дитячою книгою, Пелепюк Н.О.

"Фрагменти уроків математики, розв’язання простих задач, які є моделями реальних ситуацій", Нечоса Г.І.

Фрагмент уроку проведення досліджень: "Що таке веселка?", Половинка Н.А.

Добірка рухливих ігор для використання на уроках в Новій українській школі", Заруба Н.Г.